بهشت سکینه

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از نصب مانیتور LED نشان‌گر وضعیت متوفی و مراحل خدمت‌رسانی در محوطه انتظار معراج بهشت سکینه (س) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حمیدرضا عسگری اظهار کرد: از زمان ورود پیکر متوفی به آرامستان تا انجام مراحل اداری و خدماتی ازجمله پذیرش، صدور جواز دفن، تغسیل، تکفین، شناسایی و تحویل جسد به خانواده‌های عزادار در معراج آرامستان بهشت سکینه (س) در انتظار می‌مانند تا امور مربوطه انجام شود و پس از تحویل میت، مراسم تشیع در بهشت سکینه و یا اعزام به نقاط مختلف شهر و یا دیگر نقاط کشور جهت دفن اموات خود اقدام نمایند.

وی افزود: در راستای تکریم مراجعین و خانواده‌های معزا و اطلاع‌رسانی آنلاین هریک از مراحل خدمت‌رسانی توسط این مانیتورLED در محوطه انتظار و سالن معراج به نمایش درمی‌آید تا خانواده‌ها از وضعیت انجام امور مربوط به متوفی خودآگاه شوند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج عنوان کرد: تمامی مراحل پذیرش تا خروج متوفی از سالن معراج (غسالخانه) با ذکر نام و ساعت در این نمایشگر مشخص است و خانواده‌ها و بستگان متوفی به‌راحتی می‌توانند از روند اجرای امور مطلع شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =