آرامستان

مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: جایگاه سازمان آرامستان‌های کرج بین سایر کلانشهرهای کشور، ممتاز و عالی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سید حبیب راضی در حاشیه ۱۲۱ امین جلسه هیئت مدیره اتحادیه آرامستان های کشور که به میزبانی بهشت سکینه(س) کرج برگزار شد، اظهار داشت: میزبان جلسه امروز سازمان آرامستانهای کرج بود که طی بازدیدی که از بخش های مختلف آن داشتیم، استفاده از روش های نوین و رشد و پیشرفت در آن مشهود بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی به بهره گیری از معماری ایرانی اسلامی در پروژه‌های بهشت سکینه(س) اشاره و این مهم را نقطه مثبتی در تاریخ این آرامستان دانست و افزود: من برای اولین بار بود که به بهشت سکینه(س) می آمدم و در حضور اولم، کارآمدی و سرزندگی را در این مجموعه احساس کردم.

این مسئول از اجرای پروژه های عمرانی نظیر قبور پیش ساخته، طراحی المان معراج، نمازخانه با سبک معماری ایرانی اسلامی ابراز خرسندی و عنوان کرد: جایگاه سازمان آرامستان های کرج بین سایر کلانشهرهای کشور، ممتاز و عالی است.

راضی از مسئولان سازمان آرامستان های سایر کلانشهرها خواست تا با بهره گیری از طرح ها و هارمونی و نظم بهشت سکینه(س) کرج در این حوزه، به آرامستان ها رنگ و بویی تازه ببخشند.

بررسی ساماندهی متوفیان در زمان بحران

مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور در ادامه با اشاره به نتایج و دستاوردهای برگزاری جلسه اتحادیه آرامستان های کشور گفت: در این جلسه نقش سازمان آرامستان ها در سه مقوله انتقال، تشییع و تدوین متوفی در زمان بحران بررسی شد.

وی اعلام کرد: وزارت کشور در قانون بحران مصوب سال ۹۸ به عنوان متولی شهرداری‌ها مسئول این سه موضوع مهم است که با همکاری سایر دستگاه های اجرایی مرتبط مانند اورژانس، هلال احمر و ... در زمان بحران نقش آفرینی می کند.

این مسئول اظهار داشت: در این راستا نظام نامه‌ای تنظیم شد که در جلسه امروز مسئولان حاضر به نقد و بررسی آن پرداختند تا معایب آن شناسایی، رفع و به تصویب برسد.

پیگیر سختی مشاغل کارکنان آرامستان‌ها هستیم

راضی در ادامه با اشاره به سختی شغل کارکنان آرامستان ها یادآور شد: مهرماه سال گذشته وزارت کشور این موضوع را پیشنهاد کرد با تا همکاری اتحادیه آرامستان های کشور، فعالیت در آرامستان ها به عنوان شغل زیان آور و سخت قرار گیرد.

وی اعلام کرد: این مهم هم اکنون در حال پیگیری است تا بتوانیم اقدامات قانونی در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای شاغل در آرامستان ها را انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =