سرهنگ قربانی

فرمانده پایگاه بسیج حوزه ۸ حضرت سیدالشهدا(ع) شهرداری کرجانتخابات ۱۴۰۰ را مهمترین انتخابات بعد از پیروزی انقلاب دانست.

غلام قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: دشمنان انتخابات ایران را رصد و به نوعی چالش های جدی برای شرکت نکردن مردم ایجاد می کنند.

وی با اشاره به وظایف بسیج نسبت به بالا بردن دانش و بینش جامعه، گفت: آگاه سازی مردم برای حضور حداکثری در انتخابات می تواند خط بطلانی بر ایده های دشمنان باشد.

وی با تاکید بر این موضوع که بسیج، بدون حمایت از گروه و جریان خاصی از جریان کلی انقلاب حمایت می کند، عنوان کرد: پایگاه بسیج حوزه ۸ حضرت سیدالشهدا (ع) شهرداری کرج نیز با همکاری حراست و بازرسی، اقداماتی را در این زمینه در دستور کار خود قرار داده است.

قربانی ضمن یادآوری نشست های مدام با حراست و بازرسی شهرداری کرج، گفت: برگزاری نشست های روشنگری در تمامی سازمان های تابعه و مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج تا پیش از انتخابات از جمله این اقدامات به شمار می رود که موضوع آن نهضت روشنگری و حضور حداکثری مردم است.

وی همچنین از برگزاری دوره های آموزشی برای پرسنل با اهدای گواهینامه خبر داد و افزود: این دوره ها نیز با موضوع حضور حداکثری مردم در انتخابات به صورت کلیپ های سخنرانی در اختیار پرسنل شهرداری قرار می گیرد، سپس آزمونی با همکاری اداره آموزش شهرداری برگزار می شود و به پذیرفته شدگان گواهی آموزشی اهدا خواهد شد.

فرمانده پایگاه بسیج حوزه ۸ حضرت سیدالشهدا(ع) شهرداری کرج در ادامه به راه اندازی پویش «من به عشق رای می دهم» اشاره کرد و افزود: این پویش نیز با هدف ترغیب مردم به حضور در انتخابات طی روزهای آتی راه اندازی می شود.

تهیه و توزیع مجله خانواده با محتوای دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، ارتحال امام و انتخابات ۱۴۰۰ از دیگر اقداماتی بود که از سوی بسیج شهرداری کرج انجام می شود و قربانی به آن اشاره کرد.

فرمانده پایگاه بسیج حوزه ۸ حضرت سیدالشهدا(ع) شهرداری کرج افزود: در انتهای مجله سوالاتی طرح شده که پرسنل و خانواده آنها پس از مطالعه مجله به آن پاسخ می دهند و جوایزی به برندگان اهدا خواهد شد.

وی همچنین به راه اندازی کارناوال شادی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: این کارناوال به مناسبت دهه کرامت با گروه های سرود در نقاط اصلی و مرکزی شهر برگزار می شود و در انتهای هر مراسم نیز به موضوع انتخابات ۱۴۰۰ پرداخته می شود.

این مسئول اضافه کرد: امروز ساعت ۷ بعد از ظهر نیز، مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در محل امامزاده محمد (ص)، برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =