امام - کراپ‌شده

فرمانده حوزه هشت بسیج سیدالشهدا (ع) شهرداری کرج به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در پیام فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) شهرداری کرج آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی (ره)؛ آزاد مردی بی مانند و شخصیتی بی نظیر، نامی به بلندای تاریخ حق طلبی و حق خواهی ملت ایران اسلامی، کلمه قرن و رهبری فرزانه، متفکر، خداجو و عدالت خواه بود و بی شک عزت، اعتبار، اقتدار و اعتلای امروز ایران اسلامی، ثمره اقتدای مردم ایران به سیره معمار کبیر انقلاب اسلامی و بزرگ شاگرد مکتب آن یگانه دوران؛ مقام معظم رهبری است.

همه ساله نیمه خرداد ماه، برای ملت بزرگ ایران اسلامی، سالروز بزرگداشت یاد و نام امام خمینی (ره)، متفکر بزرگ عصر حاضر و احیاگر اسلام ناب محمدی است.

قیام پانزدهم خرداد نیز به عنوان نقطه آغازین قیام ملت شریف ایران علیه حکومت مستبد طاغوت، آنچنان در تارک تاریخ انقلاب می درخشد که حضرت امام خمینی(ره) انقلاب را از چشمه خونرنگ ۱۵ خرداد می دانستند. قیام پانزدهم خرداد قیام حق طلبانی بود که فریاد آزادی و آزادی خواهی سرداده بودند و حکومت استبدادی پهلوی را آنچنان منفعل نمودند که این قیام، سرلوحه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شد.

حضرت امام خمینی(ره) در حالی برای همیشه این روز را در تاریخ ایران اسلامی، عزای عمومی اعلام کردند که به راستی ۱۵ خرداد، مبدا نهضت اسلامی مردم ایران لقب گرفت.

اینجانب سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)  و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را به عموم ملت بزرگ ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه تسلیت عرض نموده و امیدوارم بتوانیم با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان و تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای اعتلا و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =