واکسن

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: با پیش بینی صورت گرفته دوز دوم واکسن کرونا طبق زمان بندی مشخص تزریق خواهد شد و مشکلی پیش نمی‌آید.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد بابایی در پاسخ به اینکه آیا روند واکسیناسیون گروه‌های هدف در مقابل ویروس کرونا در البرز متوقف شده، اظهار کرد: خوشبختانه با تمهیدات صورت گرفته هیچ خللی در فرایند تزریق واکسن کرونا در استان ایجاد نشده و در حال حاضر واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال در حال انجام است.

وی ادامه داد: با پیش بینی صورت گرفته دوز دوم واکسن کرونا هم طبق زمان بندی مشخص تزریق خواهد شد و مشکلی پیش نمی‌آید.

وی توضیح داد: البته واکسن کرونا تنها به افراد بومی استان یعنی کسانی که از طریق کد ملی و آدرس ثبت شده در پرونده الکترونیک پزشکی، محرز است که ساکن البرز هستند تزریق می‌شود و امکان تزریق واکسن به مسافران و مهمانان وجود ندارد.

این مسئول در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده اند، ۷۷ نفر بستری جدید داشتیم و ۷۴ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

بابایی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود هزار و ۱۵۰ نفر هم به صورت سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان مراجعه کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =