11

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج به همراه تنی چند از مسئولان با خانواده شهید داود جهانبخش نژاد دیدار کرد.

 به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد یساولی، سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج به همراه فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) و چند تن از مسئولان با خانواده معظم شهید داود جهانبخش نژاد دیدار کردند.

وی با اشاره به اهمیت تکریم خانواده های معظم شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توجه به معنویات، ارزش ها و باورهای دینی، گفت: پیشرفت و سربلندی ایران‌ اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون خون شهداست و گرامیداشت یاد و خاطره از جان‌گذشتگی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و پاسداشت اهداف آنان وظیفه و تکلیف آحاد مردم به‌ویژه مسئولان است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج با بیان اینکه مهمترین پیام شهدا پیروی از ولایت فقیه، حفظ وحدت در جامعه و خدمتگزاری به مردم است، گفت: خانواده شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند و مسئولان موظفند تا با سرکشی مداوم به آنان جهت رفع مشکلات این خانواده های معظم تلاش کنند.

در ادامه این دیدار، سرهنگ شعبانی با بیان اینکه خانواده‌ معظم شهدا اسوه صبر و بصیرت کشور هستند، گفت: پدران و مادران شهدا به عنوان سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند. باید به دیدار آنها برویم و مشکلاتشان را برطرف کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) گفت: خانواده معظم شهدا در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، از تمام هستی و سرمایه خود گذشتند و امروز همه مردم و مسئولان موظفند تا با تمام توان، شأن و جایگاه آنان را حفظ کرده و خواست آنان را در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت برآورده کنند.

گفتنی است؛ در پایان با اهدای لوح و هدایایی از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل به عمل آمد.​

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =