بضاعتی پور

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: مشارکت سیاسی و حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای نماد وحدت و همبستگی ملت ایران برای خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیمان بضاعتی پور در بیانیه‌ای با اشاره به اهمیت حضور پر شور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر که بیست و هشتم خردادماه برگزار می‌شود، گفت: انتخابات مظهر حضور مردم و اقتدار نظام در عرصه سیاسی است و این حضور آگاهانه مردم در سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌تواند بیانیه گام دوم انقلاب را محقق سازد.

 بضاعتی پور با اشاره به اینکه امروز ما در آستانه تصمیمی بزرگ برای کشورمان قرار داریم اظهار داشت: صندوق رای میراث انقلاب و امام است و حق رأی به عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی امروز در دستان ماست، پس باید قوی‌تر از هر زمان در حفظ این میراث کوشا باشیم.

وی اضافه کرد: شهر کرج کارنامه‌ای روشن و پرفروغ در رویدادهای انقلاب اسلامی دارد و سهم و تأثیر مهمی در خلق حماسه‌های ملی در کشور داشته و دارد و این بار نیز نمایشی عظیم از حضور آگاهانه و متعهدانه شهروندان با شرکت در انتخابات ثبت خواهد شد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز اقتدار نظام با حضور مردم پای صندوق‌های رای تضمین می‌شود و در ۲۸ خرداد ملت ایران قطعا با انتخابی شایسته و حضوری گرم در صحنه بار دیگر تمام فتنه‌ها و حیله‌های دشمنان را خنثی کرده و حمایت همه‌جانبه خود را از نظام اسلامی،‌ ارزش‌ها و دستاوردهای آن نشان خواهند داد.

وی بر لزوم حضور کلیه قشرها و سلایق سیاسی و اجتماعی در انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات نظام و انقلاب را بیمه و نشان می‌دهد مردم با آرمان‌های انقلاب خود پایبند هستند.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان ضمن دعوت به حضور حداکثری مردم استان در انتخابات اضافه کرد: مردم شریف شهر کرج همچون اتنخابات ادوار گذشته  اینبار هم  در ۲۸ خرداد  قطعا با انتخابی شایسته و حضوری گرم در صحنه بار دیگر تمام فتنه‌ها و حیله‌های دشمنان را خنثی کرده و حمایت همه‌جانبه خود را از نظام اسلامی،‌ ارزش‌ها و دستاوردهای آن نشان خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =