انتخابات

علی اصغر صلواتی رئیس سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری کرج با انتشار پیامی مردم را برای شرکت پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کرد.

 متن پیام رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج بدین شرح است:


۲۸ خرداد روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

۲۸ خرداد ماه، دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا با هم تلاقی یافته اند تا صحنه ای دیگر از عزم راسخ مردم این سرزمین مقدس و پایگاه شهیدان و ایثارگران و دوستداران اهل بیت (ع)، برای مشارکت در سرنوشت خود به نمایش گذاشته شود.

بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت ساز، نقش و تاثیر مدیریت شهری در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست، مدیران شهری می توانند در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور را تبیین کنند.

ملت فهیم ایران، روز جمعه گرد هم می‌آیند تا ایرانی آباد را رقم بزنند و انشاء الله با حضور رئیس جمهوری شایسته برای مردم کشور و همچنین بهترین انتخاب نمایندگان در این دوره شورای اسلامی شهر و روستا، بتوانیم بیش از پیش به آرمان‌های انقلاب بزرگ اسلامی دست یابیم.

اینجانب به نوبه خود، از عموم مردم عزیز، همچنین مردم بزرگوار استان البرز دعوت می‌کنم تا بار دیگر، در انتخاباتی دیگر که نشانه جمهوریت این نظام درکنار اسلامیت آن است، حضوری پر شور داشته و شخص اصلح خود را انتخاب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =