کمالی زاده - کراپ‌شده

شهردار کرج گفت: بر اساس ماده ۱۱ قانون انتخابات، شهرداری‌ها موظف به کمک و همکاری در برگزاری انتخابات هستند اما نباید شائبه‌ای مبنی بر جانبداری از هیچ یک از نامزدها از سوی این مجموعه ایجاد شود.

علی کمالی زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: استفاده از نیروهای انسانی و امکانات شهرداری به نفع یا علیه نامزدهای انتخاباتی ممنوع است و این موضوع در قالب بخشنامه‌ به حوزه‌های مختلف شهرداری ابلاغ شده است.

وی با تاکید بر همکاری شهرداری در برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات پیش رو، تصریح کرد: بر اساس ماده ۱۱ قانون انتخابات، شهرداری‌ها موظف به کمک و همکاری در برگزاری انتخابات هستند اما نباید شائبه‌ای مبنی بر جانبداری از هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی از سوی شهرداری یا نیروهای تحت امر آن پیش بیاید.

کمالی زاده توضیح داد: مدیران و پرسنل شهرداری برای انجام تبلیغات و استفاده از امکانات ممنوعیت دارند و با افرادی که این موضوع را نادیده بگیرند برخورد خواهد شد.

شهردار کرج با تاکید بر اینکه شهرداری نهادی نیمه دولتی است و فعالیت آن نباید با سیاست درآمیزد، تصریح کرد: مدیران و پرسنل شهرداری نباید با استفاده از منابع این مجموعه هزینه های اجتماعی و سیاسی برای مدیریت شهری ایجاد کنند.

وی همچنین حضور مدیران و پرسنل در زمان اداری، در محل های تبلیغاتی را ممنوع اعلام کرد و گفت: کسانی که می خواهند در واحدهای تبلیغاتی برای افراد خاصی فعالیت کنند، حتما مرخصی خود را اعلام کرده باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =