محمد جواد کاظمینی

معاون شهردار کرج گفت: نتخابات سال ۱۴۰۰ می‌تواند نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران باشد و برای همیشه در حافظه تاریخی کشور و قرن حاضر ماندگار شود.

محمدجواد کاظمینی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و ضرورت افزایش مشارکت اجتماعی همه اقشار در این رویداد ملی گفت: انتخابات برای کشور و ملت شریف ایران، یک موهبت الهی است و می‌توان با توجه به بیانات راهگشای رهبر معظم انقلاب، اینگونه به آن اشاره کرد که جریان انتخاب، یک نفس جدید، ابتکار جدید، کار جدید را به روح ایران ما تزریق خواهد کرد که می‌تواند در کنار قانون اساسی، اتفاقات و رویدادهای مثبت و اثرگذاری را برای مردم در برداشته باشد.

وی ادامه داد: انتخابات سال ۱۴۰۰ می‌تواند نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران باشد و برای همیشه در حافظه تاریخی کشور و قرن حاضر ماندگار شود.

وی توضیح داد: حال این رویداد تاریخی می‌تواند به دست بابرکت مردم شریف ایران، به ویژه جوانان و رای اولی های عزیز و دوست داشتنی، رقم بخورد تا به مانند همیشه پرچم پرافتخار ایران عزتمند را، بر فراز قله های امید و آبادانی به اهتزاز درآورد.

این مسئول گفت: به حول قوه الهی و با ارج نهادن به گام‌های تاثیرگذار ملت غیور و پای انقلاب ایستاده ایران، در روز ۲۸ خردادماه بار دیگر شاهد مشارکت حداکثری مردم به ویژه شهروندان کرجی در پای صندوق های رأی خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =