رودخانه کرج - کراپ‌شده

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از نجات جان ۲۱ نفر گرفتارشده در رودخانه کرج توسط نیروهای امدادی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس وحیدی اظهار کرد: روز گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتار شدن چند خانواده که به علت افزایش دبی آب، هنگام بازگشت در وسط رودخانه گرفتارشده بودند، بلافاصله تیم‌های امداد و نجات سازمان از دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در قالب دو تیم عملیاتی، دو دستگاه خودرو به فرماندهی (مسئول ایستگاه) با بهره‌گیری از تجهیزات نجات و تلاش، جدیت خوشبختانه موفق شدند به افراد گرفتارشده دسترسی پیدا کنند و نفرات را از غرق‌شدگی نجات داده و آن‌ها را به محل امن انتقال دهند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: با تلاش تیم امداد و نجات سازمان، ۲۱ نفر در قالب ۵ خانواده (۱۲نفر آقا و ۹ نفر خانم) گرفتارشده در رودخانه سرجوب حصار، بعد از آبگیر بیلقان نجات یافتند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: سامانه ۱۲۵ آتش نشانی به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان است و نیروهای عملیاتی این  سازمان، در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به همشهریان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =