جلسه هماهنگی بهره برداری از پروژه های در حال انجام

شهردار کرج بر افتتاح پروژه‌ها در زمان مقرر تأکید کرد و گفت: اولویت شهرداری اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده صبح چهارشنبه در جلسه‌ای که به بررسی وضعیت پروژه‌های در حال اجرا اختصاص داشت، به تشریح عملکرد شهرداری در دوره پنجم شورای کرج  پرداخت و از همه مدیران خواست با جدیت تمام پیگیر وضعیت پروژه‌ها باشند.

وی بر افتتاح پروژه‌ها در زمان مقرر تأکید کرد و گفت: اولویت شهرداری اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است، بر این اساس همواره تلاش شده است پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی‌ و برنامه‌ریزی‌ انجام‌شده به نتیجه برسد.

شهردار کرج به بازدیدهای مستمر از پروژه‌های در حال ساخت اشاره کرد و وضعیت پیشرفت پروژه‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: همه تلاش خود را معطوف تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کرده‌ایم.

کمالی زاده رویکرد اصلی را اجرای پروژه‌های عمرانی با بالاترین کیفیت و دقت دانست و گفت: متروی کرج پس از وقفه‌ای طولانی با شروع به کار شورای پنجم از سر گرفته شد و خوشبختانه پیشرفت قابل‌توجهی دارد. خط دو که از ۴۵ متری گلشهر تا چهارراه طالقانی است تا پایان عمر این شورا راه‌اندازی می‌شود.

وی به حمایت‌های شورای پنجم اشاره کرد و گفت: پروژه‌های مهمی در این دوره اجرا و به بهره‌برداری رسید. همچنین این شورا با تصویب لایحه‌هایی مهمی به پیشبرد و توسعه شهر کمک فراوانی کرده است.

توزیع ۵۸۰ هزار تن آسفالت برای مناسب‌سازی معابر، افتتاح بوستان‌های مختلف به‌ویژه در مناطق کم برخوردار، تزریق ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان عمومی شهر و افزودن ۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر در آینده نزدیک، راه‌اندازی سه ایستگاه آتش‌نشانی، جذب ۸۷ نیروی انسانی متخصص و تکمیل تجهیزات سازمان آتش‌نشانی از جمله مسائل مهمی بود که شهردار کرج در این جلسه به آن‌ها پرداخت.

کمالی زاده به پیشرفت مطلوب بزرگراه شمالی و جذب بودجه دولتی برای این پروژه مهم اشاره کرد و گفت: تکمیل پل حصارک، اجرای کلکتور جمع‌آوری آب‌های سطحی در مناطق مختلف شهر، هوشمند سازی تقاطعات و شفاف‌سازی در امور سازمانی را از دیگر دستاوردهای مدیریت شهری در سه سال گذشته است.

وی همچنین به بهسازی معابر، خط‌کشی معابر، نصب تابلوهای ترافیکی اشاره کرد و گفت: در حوزه فرهنگی نیز با ساخت سراهای محله سعی کرده‌ایم میزان مشارکت مردم در اداره امور شهر را افزایش دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =