بزرگراه پهلوان جواد

رئیس اداره توسعه و نگهداری معابر شهری سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از آغاز عملیات تعریض بزرگراه پهلوان جوادی واقع در خط ۴ حصار خبر داد.

محسن خدری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به آغاز عملیات تعریض بزرگراه پهلوان جوادی (خط ۴ حصار)، اظهار کرد: این مهم با هدف ارتقاء ایمنی، استانداردسازی و بهینه سازی معبر و تسهیل در تردد خودرو ها انجام می شود.

وی گفت: این پروژه شامل تعریض حدفاصل تونل بیلقان تا ورودی مرکز تخلیه نخاله به طول ۹۰۰ متر و با افزودن حدود ۴ متر به عرض معبر است.

رئیس اداره توسعه و نگهداری معابر شهری سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج اضافه کرد: عملیات خاکبرداری، خاکریزی، اجرای راکفیل و اجرای انحراف مسیر از شمال به جنوب با نصب نیوجرسی به طول ۱۳۰۰ متر از جمله اقدامات سازمان در این پروژه است.

خدری با اشاره به اهمیت این محور به عنوان یکی از معابر پرتردد و حادثه خیز شهر کرج، افزود: آماده سازی معبر برای عملیات مکانیزه آسفالت توسط عوامل اجرایی سازمان انجام شده و انتظار می رود این محور با صرف چهار هزار تن آسفالت با هدف تامین رضایت شهروندان به بهره برداری برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =