11 - کراپ‌شده

مدیر منطقه یک شهرداری کرج با تاکید بر لزوم ارتقاء تجهیزات ترافیکی از نصب هزار و ۲۵۰ عدد گل میخ و چشم گربه ای در سطح منطقه خبر داد.

ربی سعادت در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: با هدف ایجاد امنیت و نظم شهری در عبور و مرور وسایط نقلیه و حفظ سلامتی و آرامش شهروندان در نقاط پر تردد و همچنین در راستای نوسازی و تکمیل تجهیزات ترافیکی و هشدار دهنده کار نصب گل میخ های ترافیکی توسط حوزه حمل و نقل و ترافیک این منطقه انجام شده است.

وی گفت: گل میخ از تجهیزات ایمنی ترافیکی هستند که برای مشخص شدن حد و مرز معبر و همچنین آشکار سازی سرعتگیرها در شب و روز به کار برده می شود و باعث ایجاد کنترل و نظم در سرعت وسایل نقلیه خواهد شد .

مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج عنوان کرد: علائم هشدار دهنده ترافیکی شامل هزار و ۵۰۰ عدد چشم گربه ای و ۷۵۰ عدد گل میخ است که در خیابان های زنبق و خیابان برغان نصب و اجرا شد.

سعادت در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت نقش علائم ترافیکی در بهبود تردد وسایل نقلیه و افزایش ضریب ایمنی افزود: با نصب تابلوهای ترافیکی و علائم هشدار دهنده در معابر، شاهد روان سازی عبور و مرور و کاهش تصادفات رانندگی خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =