جلال سبزی

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج با اعلام خبر حضور خانه استارتاپ کرج در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ از گروه‌های استارتاپی استان البرز دعوت به همکاری کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، محمد جلال سبزی با اشاره به برگزاری بزرگترین رویداد فناوری کشور، گفت: خانه استارتاپ شهر کرج به عنوان اولین مرکز پیش‌شتاب‌دهی استارتاپی کلان‌شهرهای کشور در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ حضور خواهد داشت.

وی افزود: نمایشگاه الکامپ تهران از ۱۸ تا ۲۱ تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شده و ظرفیتی در خور توجه برای معرفی توانمندی گروه‌های استارتاپی استان البرز خواهد بود.

سبزی گفت: خانه استارتاپ شهرداری کرج مجموعه‌ای تسهیلگر در توانمندسازی و پیش‌شتاب‌دهی ایده‌های نو در مسیر تجاری‌سازی و بهره‌برداری عملی از ایده‌هاست که کارکرد آن و مدل آن توسط شهرهای دیگر کشور نیز گرته‌برداری شده است.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج اضافه کرد: همکاران ما در مجموعه مدیریت شهری و خانه استارتاپ بستر معرفی ‌ کسب و کارهای نو و ایده‌های خلاقانه را فراهم کرده‌اند و از همه‌ی گروه‌های ایده‌پرداز و استارتاپی دعوت می‌کنیم تا با حضور در غرفه خانه استارتاپ توانمندی‌های خود را برای بازدید کنندگان نمایشگاه ارائه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =