روز شهرداری ها - کراپ‌شده

مشاور شهردار و فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) شهرداری کرج طی پیامی چهاردهم تیرماه، روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، نام‌گذاری چهاردهم تیرماه به‌عنوان روز «شهرداری و دهیاری» اقدامی ارزنده و فرصتی خوبی است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت‌های خالصانه و شبانه‌روزی خادمان مردم در عرصه‌های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های این نهاد اجتماعی به‌منظور ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم پرداخته شود.

بی‌شک نقش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها بر همگان روشن بوده و شهرداری‌ها به‌عنوان یک‌نهاد مردمی نقش مهم و اثرگذاری را در پیشرفت و توسعه جوامع با تکیه‌بر ظرفیت‌های خود مردم دنبال می‌کنند.

هر چه که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بتوانند در عرصه خدمت‌رسانی به مردم و عمران و آبادانی شهرها و روستاها به وظایف خود به شکل بهتری عمل کنند قطعاً تأثیر این خدمات به‌صورت مستقیم متوجه مردم خواهد بود و البته تحقق این مهم نیز درگرو همکاری مردم در اولویت نخست و همکاری بین دستگاهی در اولویت بعدی است چراکه یک رابطه مستقیم بین مردم و شهرداری وجود دارد و هرچه که این رابطه از استحکام و قوت بیشتری برخوردار باشد قطعاً شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در خدمت‌رسانی توفیقات بیشتری خواهند داشت.

این‌جانب فرارسیدن چهاردهم تیرماه روز «شهرداری‌ها و دهیاری‌ها» را به‌تمامی کارکنان پرتلاش و خستگی‌ناپذیر مدیریت شهری و روستایی به‌ویژه کارکنان و کارکنان زحمتکش شهرداری کرج تبریک عرض نموده و امیدوارم که در پرتو همکاری‌های متقابل، خدماتی درشان شهروندان در عرصه توسعه شهری ارائه شود. از درگاه خداوند بزرگ، سلامتی و توفیق روزافزون همه خدمتگزاران این عرصه را آرزومندم.

*غلام قربانی

*مشاور شهردار و فرمانده حوزه ۸ بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) شهرداری کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =