آتش نشانی

رئیس کارگروه ورزش و آمادگی جسمانی آتش نشانان استان تهران گفت: شغل آتش نشانی نسبت به ۲۵ سال گذشته متحول شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، احمد کریمی ظهر امروز در مراسم افتتاح اولین مرکز سنجش و ارزیابی بدنی آتش‌نشانان، اظهار کرد: شغل آتش نشانی نسبت به ۲۵ سال گذشته متحول شده است.

وی اضافه کرد: در چند سال اخیر شاهد تغییر و تحول در خصوص جایگاه والای اجتماعی شغل آتش نشانی در کشور هستیم و این امر می طلبد تا کسانی که خود را در این جایگاه می بینند از لحاظ فیزیکی دارای آمادگی جسمانی کامل بوده تا از جان و مال شهر و شهروندان حمایتهای لازم را به عمل آورند.

مراسم افتتاح اولین مرکز سنجش و ارزیابی بدنی آتش‌نشانان، اظهار کرد افزود: همیشه آماده باش بودن، کار کردن در شرایط مختلف آب و هوایی و روبرویی با خطرهای احتمالی از جمله ویژگی های این شغل است که در این راستا می طلبد آتش نشانان از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار باشند و هر قدر این آمادگی جسمانی بالاتر و فعالیت فیزیکی شخص آتش نشان در برابر حریق و حوادث بالاتر باشد احتمال آسیب و جبران هزینه ها به حداقل کاهش پیدا خواهد کرد.

گفتنی است؛ در پایان مراسم نیز از حضار و میهمانان ویژه مراسم به رسم احترام با اهدا لوح تقدیر شد. همچنین در این مراسم از برگزار کنندگان آزمون ادواری جسمانی پرسنل عملیات با اهداء لوح تقدیر و تشکر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =