آرش یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از اتمام عملیات جدول‌گذاری خیابان شهید حاج منصور صمیمی معروف به (کلکسیون) واقع در محله دولت‌آباد خبر داد.

آرش یگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، با اعلام این خبر و ضمن تشریح اقدامات اخیر معاونت عمران و ترافیک منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: عملیات جدول‌گذاری محله دولت‌آباد به طول هزار و ۳۵۰ مترمربع پیاده‌روسازی و ۹۰۵ متر پیاده‌روسازی آسفالتی در این محله به اتمام رسیده است.

وی هدف از اجرای این عملیات را ارتقاء سطح کیفی معابر و افزایش خدمات‌رسانی به‌منظور کسب رضایت حداکثری شهروندان عنوان کرد و گفت: با توجه لزوم هدایت و مهار آب‌های سطحی در راستای تسهیل تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده، عملیات جدول‌گذاری، تعویض و اصلاح جداول مستهلک سطح محلات منطقه نیز در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج بابیان اینکه احداث جداول در سطح معابر به‌عنوان مراحل اولیه ساماندهی صورت می‌پذیرد، اظهار داشت: روند اجرایی عملیات ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر با اجرای اقدامات جدول‌گذاری و باهدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول حاشیه خیابان‌های سطح شهر همسو با نیاز شهر و شهروندان در سطح معابر منطقه ادامه خواهد یافت.

یگانی با اشاره به اهمیت زیباسازی شهر بیان کرد: اجرای عملیات فوق نقش بسزایی در بهسازی و زیباسازی منظر شهری دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =