احمد خیری - کراپ‌شده

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت: مهم ترین هدف در اجرای طرح دوشنبه‌های خدمت رسانی و بهداشت، رفع نیازها و خواسته‌های شهروندان و ارائه خدمات مطلوب به آنها است.

احمد خیری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: طرح دوشنبه‌های خدمت رسانی و بهداشت با استقبال خوب شهروندان و غرفه داران مواجه شده است.

خیری با بیان اینکه این طرح با هدف تحقق شعارهای سازمان و حوزه مدیریت شهری در حال اجراست، خاطرنشان کرد: این طرح به همت عوامل اجرایی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج و همکاری معاونت خدمات شهر مناطق شهرداری کرج و با حضور مسئولین واحدها و ناظرین بازار روزهای شهرداری کرج در حال اجرا است.

وی طرح اظهار داشت: مهم ترین هدف در اجرای طرح دوشنبه‌های خدمت رسانی و بهداشت، رفع نیازها و خواسته‌های شهروندان و ارائه خدمات مطلوب به آنها است.

وی در ادامه تاکید کرد: مجریان این طرح نسبت به پاکسازی محیط‌های داخلی و پیرامون بازار روزها، پاکسازی زباله‌ها، ترمیم تجهیزات و رسیدگی به زیبایی و انضباط بصری اقدام می کنند.

خیری گفت: دوشنبه‌های خدمت رسانی و بهداشت از جمله برنامه‌های ثابت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج است که هر هفته در کلیه بازار روزهای سطح شهر کرج با تمام توان اجرا و مورد نظارت قرار می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =