کرونا

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: وضعیت نشان می‌دهد سویه جدید کرونا در استان در حال غالب شدن است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد بابایی در جمع خبرنگاران با اشاره به خیزش سویه جدید کرونا در البرز توضیح داد: در کمتر از ۱۰ روز تعداد بستری‌های استان از ۵۰۰ نفر به ۷۰۰ نفر و تعداد مراجعین حضوری نیز از هزار نفر به ۱۸۰۰ نفر رسیده که این افزایش ادامه دارد.

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: وضعیت نشان می‌دهد سویه جدید کرونا در استان در حال غالب شدن است که این امر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و صاحبان صنوف را دو چندان می‌کند.

این مسئول گفت: در شرایط موجود به فکر افزایش مجدد بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان هستیم تا بتوانیم به بیماران جدید خدمات رسانی مناسبی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی آن طور که باید و شاید رعایت نمی شود، افزود: هیچ کس دوست ندارد در شرایط اقتصادی فعلی مغازه و صنفی بسته باشد ولی سلامتی مردم در اولویت قرار دارد و فعلا چاره‌ای جز اعمال محدودیت نیست.

بابایی تصریح کرد: از امروز نظارت‌های بیشتری بر محدودیت‌های اعمال شده صورت می‌گیرد و با واحدها و صنوفی که در این خصوص بی توجه باشند برخورد قانونی مقتضی صورت می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =