احمد خیری

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از افتتاح اولین مرکز توانمند سازی مشاغل سیار و بی کانون کشور در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این مرکز در کلانشهر کرج به بهره برداری می رسد.

احمد خیری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به اینکه اولین مرکز توانمند سازی مشاغل سیار و بی کانون کشور در شهر کرج به عنوان مرکز کار آفرینی اجتماعی افتتاح می شود، اظهار داشت: این مرکز با مشارکت کمیته امداد امام خمینی تجهیز شده و در آینده ای نزدیک آماده بهره برداری است.

وی افزود: در این مدل، در یک دوره آموزشی، دست فروشان، مهارت‌های فروش آنلاین و دیجیتال را کسب کرده و از سامانه های فروش آنلاین برای ارائه محصولات خود به شهروندان استفاده می کنند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج اعتبار صرف شده برای خرید تجهیزات اولین مرکز توانمندسازی مشاغل سیار و بی کانون کشور را دو میلیارد تومان عنوان کرد.

خیری از اختصاص فضایی بالغ بر دو هزار متر مربع از سوی کمیته امداد و مشارکت نهادهای مدنی برای راه اندازی این مرکز خبر داد و گفت: این فضا به منظور ساماندهی و توانمندسازی مددجویان و صاحبین مشاغل سیار و بی کانون که دستفروشان را هم شامل می‌شود، راه اندازی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =