پیمان بضاعتی پور

رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از عملیات خاکبرداری و خاکریزی پروژه ماهان آزادی در قالب نخاله کشی، تسطیح و آماده سازی بستر کاشت جهت احداث فضای سبز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیمان بضاعتی پور در بازدید از پروژه تقاطع ماهان – آزادی عنوان کرد: همزمان با تکمیل و مراحل پایانی عملیات فنی و عمرانی این پروژه اقدامات لازم جهت بستر سازی و توسعه و اجرای فضای سبز آن نیز کلید خورده است.

وی اظهار داشت: عملیات خاکبرداری و خاکریزی پروژه ماهان آزادی با استفاده از ماشین آلات سنگین در قالب نخاله کشی، تسطیح و آماده سازی بستر کاشت جهت احداث فضای سبز آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.

این مسئول با تاکید بر اهمیت ارتقای پیاده محوری در شهر کرج از ادامه عملیات زیبا سازی پروژه پیاده راه رجایی شهر خبرداد و گفت: استقرار مبلمان شهری این پروژه همزمان با کاشت درخت و فضای سبز آن در حال انجام است و با طراحی و رنگ آمیزی کافوهای های مخابراتی و ترانس های برق نسبت به زیبا سازی آن اقدام شده است .

وی اضافه کرد: نقاط مناسب این پروژه با کاشت درخت از نوع سرو شیراز و فضاهای مکث آن نیز با استفاده از سِت نیمکت و صندلی ، فلاور باکس ، گلدان و درختچه هایی نظیر کامیس پاریس، بنفشه و یاس هلندی فضا سازی می شوند.

رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج افزود: در جریان اجرای پروژه های عمرانی توجه به فضای سبز و رعایت الزامات زیست محیطی در اولویت قرار داشته و رویکرد انسان محوری پروژه های مذکور زمینه های توسعه حمل و نقل پاک را فراهم می کنند که نتیجه آن، سلامتی و نشاط شهروندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =