بضاعتی پور

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: وجود معارضان و کمبود زمین از مهمترین موانع در مسیر ارتقا و توسعه فضای سبز مناطق ۲ ،۵ و ۹ است.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه منطقه اخترآباد از حیث سرانه فضای سبز و زیر ساخت‌های محلی جزو مناطق کم برخوردار محسوب می شود، گفت: فاز اول پارک هاشمی در این محله با مساحت دو هکتار، سال گذشته به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: در پاسخ به مطالبات شهروندان و استقبال خوبی که از این پارک صورت گرفت، از طریق تملک زمین‌های مجاور، پیش بینی اجرای فاز دوم این پارک نیز عملیاتی شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به ضرورت توجه به محلات با تمرکز جمعیتی بالا اشاره کرد و افزود: وجود معارضان و کمبود زمین از مهمترین موانع در مسیر ارتقا و توسعه فضای سبز مناطق ۲ ،۵ و ۹ است که سعی شده با تملک زمین و تبدیل آنها به لکه سبز، رضایت ساکنین این مناطق را فراهم کنیم.

بضاعتی پور به پیشرفت فیزیکی مطلوب پروژه احداث  فاز دوم پارک هاشمی اشاره کرد و از آغاز اجرای عملیات کاشت گل و گیاه و توسعه فضای سبز آن خبر داد و گفت: رشد فضای سبز شهری در این محلات از مولفه‌های مهم نشاط و شادابی و عامل مهمی در کاهش انواع آلودگی های زیست محیطی و افزایش زیبایی است.

وی با بیان اینکه از مجموع ۲۰ پارک احداث شده در این دوره، ۱۴ پارک در مناطق کم برخوردار به بهره برداری رسیده اند، گفت: شناسایی فضاهای مستعد به ویژه در مناطق و محلاتی که با کمبود فضای سبز مواجه هستند اولویت اصلی و سیاست محوری این سازمان در پروژه‌های چند سال اخیر و آینده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =