تعطیل شد

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: آرامستان بهشت سکینه(س) از فردا سه شنبه ۲۹ تیرماه جاری تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

حمیدرضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق اعلام خبرگزاری های رسمی کشور به نقل از سخنگوی دولت و بنابر پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رئیس جمهور، تمامی ادارات استان های تهران و البرز از فردا سه شنبه ۲۹ تیرماه جاری تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

وی با اشاره به اینکه این تصمیم بنا بر وضعیت قرمز کرونا در تهران و استان البرز است، افزود: در این راستا به اطلاع شهروندان و خانواده های عزادار می رسانیم که آرامستان بهشت سکینه (س) و بهشت علی(ع) تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از شهروندان خواست از مراجعه به این دو آرامستان جهت زیارت اهل قبور جدا خودداری کنند.

عسگری اعلام کرد: با توجه به تعطیلی بخش اداری سازمان، امور کفن و دفن اموات به صورت محدود و با حضور ۱۰ نفر از بستگان درجه یک انجام خواهد گرفت.

وی یادآور شد: شهروندان برای اطلاع از اخبار و یا بازگشایی آرامستان می توانند از طریق راه های ارتباطی سامانه پیام کوتاه به شماره ۲۰۰۰۱۵۳۰، تلفن گویای شبانه روزی ۱۵۳۰ و کد دستوری #۱۵۳۰*۶۶۵۵* با ما در ارتباط باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =