تعویض پلاک

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: فعالیت مراکز تعویض پلاک در استان از روز شنبه نهم مرداد مجددا آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سرهنگ غلامعلی شرق اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی البرز، فعالیت مرکز تعویض پلاک قزلحصار، ساوجبلاغ و فردیس از ۱۶ تیرماه سال جاری متوقف‌شده بود.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فعالیت این مراکز از شنبه (۹ مرداد) از سر گرفته می‌شود، ادامه داد: متقاضیان می‌توانند از طریق اینترنت برای ایام غیر تعطیل اقدام به دریافت نوبت کنند .

وی اضافه کرد: همچنین افراد متقاضی تعویض پلاک خودرو می‌توانند با مراجعه به سامانه راهور۱۲۰ نسبت به دریافت برخط زمان شماره‌گذاری یا تعویض پلاک خودروی خود در همان روز یا برای  چند روز بعد اقدام کنند.

شرق  تأکید کرد: متقاضیان دریافت پلاک قبل از مراجعه حتماً از کامل بودن مدارک درخواستی از سوی مرکز تعویض پلاک اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به ‌نوبت‌گیری کنند.

وی در ادامه گفت: وکالت‌نامه‌های خریدوفروش وسایل نقلیه که تاریخ آن‌ها در روزهای تعطیلی مراکز تعویض پلاک بوده و مهلت آن طی این مدت به پایان رسیده؛ برای مراکز تعویض پلاک  قابل تمدید و دارای اعتبار است.

رئیس پلیس راهور البرز اضافه کرد: چنانچه وکالت‌نامه وسیله نقلیه قبل از اعلام ستاد ملی کرونا مبنی  بر تعطیلی مراکز تعویض پلاک یا بعد از پایان تعطیلی باشد تمدید نخواهد شد و مدت اعتبار آن تابع متن مندرج در وکالت‌نامه آن‌ها است .

وی اضافه کرد: با توجه به این شرایط کرونا در استان، خریداران چنانچه قصد تنظیم وکالت‌نامه دارند سعی کنند تاریخ اعتبار آن را حداقل یک ماه  تا سه ماه در ج نمایند تا با محدودیت زمانی مواجه نشوند.

وی تأکید کرد: متقاضیان در صورت مراجعه به مراکز  تعویض پلاک، نکات بهداشتی را رعایت کرده و همکاری لازم را با کارکنان آن مجموعه داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =