علی عابدی مدیر کل امور مالی

مدیرکل امور مالی شهرداری کرج از اتمام حسابرسی و ارزیابی عملکرد مالی مناطق دهگانه و سازمانها در سال ۹۹ خبر داد.

علی عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این خبر عنوان کرد: با توجه به اینکه یکی از رویکردهای اصلی مدیریت شهری این کلان‌شهر طی چهار سال اخیر نظارت دقیق بر فعالیت های مالی بوده بر همین اساس توانسته ایم تا کنون حسابرسی مناطق را با دقت بسیار بالا به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: بر این اساس در حال حاضر موفق شده ایم با توجه به پتانسیل موجود در مناطق و سازمان ها و همچنین استفاده از ظرفیت حسابرسان مستقل شورای شهر کرج حسابرسی سال ۹۹ مناطق را ارائه دهیم که این مهم با کمترین میزان اصلاحات مالی صورت پذیرفته است.

مدیرکل امور مالی شهرداری کرج کرد: کاهش بندهای حسابرسی شهرداری و مناطق از ۲۲ بند به ۱۱ بند و همچنین اخذ گزارش حسابرسی مقبول جهت چهار سازمان از سازمان‌های تابعه شهرداری کرج از دیگر عملکردهای مثبتی است که می توان به آن اشاره کرد.

عابدی گفت: هم افزایی با حسابرسان مستقل شورای شهر کرج و مرتفع ساختن نواقص و ایرادات موجود در مباحث مالی مناطق و سازمان ها در گزارش حسابرسی سال ۹۹ کاملا مشهود می باشد و مورد تایید و رضایت نمایندگان مردم در پارلمان شهری قرار گرفته است.

وی همچنین اشاره کرد: طی ۲۴ ماه گذشته که در خدمت مدیریت شهری بوده ایم تفریغ بودجه سنوات ۹۶ تا ۹۹ به تصویب رسید که این مهم با همراهی مجدانه اعضای شورای شهر کرج در دوره پنجم و پیگیری های مجموعه اداره کل امور مالی، میسر شد که طی بحث و بررسی های دقیق و کارشناسانه در جلسات کمیته حسابرسی و کمیسیون تلفیق تصویب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =