اعضای ششمین دوره شورای شهر کرج

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: فرایند انتخاب شهردار کرج به‌زودی در فضایی علنی و شفاف پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، علی قاسم پور عصر سه‌شنبه پس از برگزاری سومین جلسه رسمی شورا در جمع خبرنگاران به پروسه انتخاب شهردار اشاره کرد و گفت: بر اساس مذاکرات اولیه و توافقات صورت گرفته هر عضو نسبت به معرفی سه گزینه جهت تصدی مسئولیت شهردار اقدام کرده است که بعضاً اسامی مشابه هستند.

وی افزود: فهرست گزینه‌های تصدی سمت شهردار کرج به ۲۸ نفر رسیده بود که چند نفر از عزیزان انصراف خود را اعلام کردند و مقرر گردید مابقی بزرگواران نسبت به ارائه رزومه در دبیرخانه شایسته گزینی اقدام کنند که بر اساس آیتم‌های مشخص‌شده و معیار قرار دادن رزومه و سوابق اجرایی و تحصیلات نمراتی به آن‌ها داده می‌شود.

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: با استخراج نمرات ارزشیابی نامزدهای محترم نسبت به رأی‌گیری برای یکایک عزیزان در جلسه رسمی شورا جهت راه‌یابی به مراحل آتی یعنی مصاحبه حضوری و ارائه برنامه اقدام می‌شود که پیش‌بینی می‌کنیم از تعداد موجود حداکثر ۱۰ نفر یا کمتر حائز شرایط لازم برای رقابت جدی‌تر باشند.

قاسم پور همچنین گفت: فرایند انتخاب شهردار به‌زودی در فضایی علنی و شفاف پیگیری می‌شود و اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین وقفه‌ای در این مسئولیت بسیار مهم حادث ایجاد شود.

وی گفت: قطعاً مراحل انتخاب شهردار کرج پس از مشخص شدن گزینه‌های اصلی به‌صورت علنی و شفاف در حضور اصحاب رسانه و نمایندگان رسانه‌های گروهی انجام می‌شود و امیدواریم بتوانیم بر اساس مشی انقلاب و احساس تکلیف در برابر مردم فهیم و خانواده‌های معظم شهیدان به این مسئولیت کلیدی خود به‌خوبی عمل کنیم و رضایت شهروندان و رضایت خداوند عالم را جلب کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =