مصطفی سعیدی سیرایی - کراپ‌شده

سرپرست شهرداری کرج عمده‌ترین برنامه خود را اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی صبح چهارشنبه در گفت‌وگویی رادیویی با اشاره به بازدیدهای میدانی از پروژه‌های شهر ازجمله بزرگراه شمالی و مترو، اظهار کرد: وضعیت درآمدی شهرداری موردبررسی قرارگرفته است.

وی با اشاره به بازدید از پروژه کنارگذر شرقی مهرشهر، گفت: تلاش می‌کنیم این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن افتتاح شود.

سرپرست شهرداری کرج با تأکید بر اینکه مدیران شهرداری حق معطل نگه‌داشتن مردم به بهانه برگزاری جلسات یا دلایل مشابه را ندارند، گفت: رسانه‌ها از مدیران شهری مطالبه گری کنند.

سعیدی سیرائی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی مسئولان خادم مردم هستند، اظهار کرد: وظیفه‌داریم باصداقت پاسخگوی مردم باشیم.

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت است

وی با تأکید بر اهمیت پاسخگو بودن مدیران، گفت: به شفافیت اعتقاد راسخ دارم، چیزی برای پنهان کردن از مردم وجود ندارد.

سرپرست شهرداری کرج در بخش دیگری به وضعیت تعاونی مسکن فرهنگیان در منطقه دو اشاره کرد و گفت: مدیر منطقه دو موظف است هفته آینده جلسه‌ای با حضور متولیان و معاونت شهرسازی شهرداری برگزار و نتیجه را اطلاع‌رسانی کند.

سعیدی سیرائی عمده‌ترین برنامه خود را اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اعلام کرد و گفت: توجه به مناطق کم برخوردار از اولویت‌های مهم است که با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه نگاهمان به حوزه فرهنگ ویژه است، گفت: از پروژه‌های فرهنگی و ورزشی حمایت خواهیم کرد.

سرپرست شهرداری کرج با تأکید بر اینکه شهر کرج در سال‌های گذشته به کارگاه عمرانی تبدیل شد، گفت: در حوزه فرهنگ ضعیف عمل شده به اعتقاد بنده هزینه در این حوزه سرمایه‌گذاری است.

پرداخت حقوق پاکبانان، سبزبانان و تأمین نیروها در اولویت باشد

سعیدی سیرائی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ تأکیدات ویژه‌ای دارند، توسعه فرهنگ شهروندی و فرهنگ دینی ازجمله فرهنگ ایثار و شهادت باید در دستور کار است.

وی در ادامه به وضعیت پرداخت حقوق‌ها نیز اشاره کرد و گفت: توجه به زمان‌بندی پرداخت حقوق سبزبانان و پاکبانان عزیز و زحمت‌کش و رفاه این قشر خدوم از دغدغه‌های اصلی شورای محترم و شهرداری خواهد بود.

سرپرست شهرداری کرج تأکید کرد: در شورای برنامه‌ریزی به مدیران اعلام کرده‌ام حقوق‌ها باید از یکم تا سوم ماه پرداختد شود، حقوق پاکبانان، سبزبانان و تأمین نیروها باید در اولویت باشد.

سعیدی سیرائی به درخواست شهروندان در خصوص ساماندهی ورودی‌های شهر اشاره کرد و گفت: زیباسازی و مناسب‌سازی ورودی‌های شهر در دستور کار است.

وی در ادامه به تغییرات مدیریتی در شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: جابه‌جایی‌های اخیر مدیریتی بر مبنای حب و بغض نبوده و افرادی که تودیع یا معارفه شدند همه از دوستان بنده هستند.

عرصه مسئولیت عرصه پاسخگویی است

سرپرست شهرداری کرج با تأکید بر اینکه عرصه مسئولیت عرصه پاسخگویی است، گفت: هدف اصلی ارتقا و بهبود خدمت‌رسانی به مردم است.

سعیدی سیرائی در ادامه به آخرین وضعیت واکسیناسیون پاکبانان و سبزبانان اشاره کرد و گفت: ۹۰ درصد این عزیزان واکسینه شده‌اند.

وی تأکید کرد: با علوم پزشکی استان مکاتبه شده تا دیگر کارکنان شهرداری نیز واکسینه شوند، برای تحقق این مهم وعده داده‌شده است.

سرپرست شهرداری کرج در خصوص معوقات سبزبانان گفت: به معاونت مالی و اقتصادی، مدیران مناطق و روسای سازمان‌ها اعلام کرده‌ام از ماه آینده حقوق به‌موقع پرداخت شود.

سعیدی سیرائی در بخش دیگری به تبدیل وضعیت ایثارگران در شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در مجلس مصوب شد که در حال اجرای آن هستیم.

وی به ابلاغ بخشنامه از سوی وزارت کشور در خصوص تبدیل وضعیت چند درصد از تأمین نیروهایی شاغل در شهرداری‌های سراسر کشور اشاره کرد و گفت: این مهم با برگزاری آزمون انجام و قرارداد آن‌ها به کارگری موقت تبدیل خواهد شد.

سرپرست شهرداری کرج گفت: در روزهای آینده جلساتی برگزار و موارد در این خصوص بررسی می‌شود.

تحقق شهر پیاده محور با تقویت حمل‌ونقل عمومی

سعیدی سیرائی در بخش دیگری با تأکید بر تقویت ناوگان عمومی، گفت: باید برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای باشد که به سمت شهر پیاده محور برویم.

به گفته وی تحقق شهر پیاده محور با تقویت حمل‌ونقل عمومی امکان‌پذیر است.

سرپرست شهرداری کرج بابیان اینکه تقویت ناوگان عمومی هزینه‌بر است، گفت: دولت باید در این خصوص به شهرداری‌ها کمک کند.

سعیدی سیرائی با تقدیر از علی کمالی زاده شهردار پیشین کرج، گفت: وی و مدیران شهری برای توسعه حمل‌ونقل عمومی تلاش کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برخی از اتوبوس‌ها فرسوده هستند، گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر تعدادی اتوبوس جدید وارد ناوگان عمومی شده است.

سرپرست شهرداری کرج در خصوص نوسازی تاکسی‌ها نیز گفت: توافق اولیه با یکی از بانک‌های عامل برای پرداخت ۶۰ میلیون وام به تاکسی‌های پیکان انجام‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =