دیدار سرپرست شهرداری کرج با فرزندان شاهد

سرپرست شهرداری کرج با تاکید بر خدمت صادقانه به مردم گفت: وظیفه ما در قبال مردم این است که یک قدم رو به جلو باشیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی صبح شنبه بیست و سوم مردادماه در جمع فرزندان شهدا شاغل در شهرداری کرج ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: امروز، روز مقاومت حزب‌الله در مقابل صهیونیست‌هاست و ما برگزاری جلسه فرزندان شهدا در این روز را به فال نیک می‌گیریم چراکه همه ما از جنس ایثار و شهادت هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا، جان خود را برای ولایت، دین، وطن و ناموس دادند، و کمترین وظیفه ما به‌عنوان ادامه‌دهنده راه آنان کار انقلابی و جهادی است و با خدمت صادقانه یک‌قدم روبه‌جلو بوده تا به همگان ثابت کنیم که پدران ما برای میز و منصب قیام نکردند و اگر مسئولیتی را می‌پذیریم برای نوکری مردم است.

سرپرست شهرداری کرج ضمن قدردانی از مردم به‌منظور انتخاب پنج فرزند شهید در شورای اسلامی شهر کرج این مهم را نشانه اعتماد شهروندان دانست و تأکید کرد: این اعضا در همه زمینه‌ها باید تلاش بیشتری داشته باشند تا مردم را ناامید نکنند.

سعیدی سیرائی با اشاره به این موضوع که فرزندان شاهد باید نقاط ضعف را به مجموعه گوشزد کنند تا در جهت قوت بخشیدن به آن تلاش کنیم، بر تداوم برگزاری این‌گونه جلسات تأکید کرد.

در ادامه احمد ناصر بخت، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری کرج، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع فرزندان شاهد، گفت: خرسندیم که مردی از جنس ایثار و چشم امید خانواده معظم ایثارگران وظیفه سرپرستی شهرداری کرج را برعهده‌گرفته است.

وی همچنین انتخاب پنج فرزند شهید به‌عنوان اعضای شورای اسلامی شهر کرج را اتفاقی کم‌نظیر یا بی‌نظیر در کل کشور دانست و افزود: اگر این عزیزان عملکرد خوبی داشته باشند افتخارش نه‌تنها برای ما بلکه برای کل کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =