امضائ تفاهم نامه طرح همایتی تاکسیداران

تفاهم نامه طرح حمایتی تاکسیداران به امضای سرپرست شهرداری کرج، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر و مدیر بانک قرض الحسنه مهر استان البرز رسید.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی در مراسم امضای تفاهم‌نامه سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج با بانک مهر ایران برای اعطای وام ۶۰ میلیون تومانی به تعدادی از رانندگان تاکسی پیکان که ظهر یکشنبه برگزار شد، اظهار کرد: این طرح به همت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج و با همکاری بانک قرض الحسنه مهر استان البرز اجرا می شود.

وی در تشریح جزئیات تفاهم نامه گفت: طبق مصوبه شورا، مبلغی از مجموعه مدیریت شهری در بانک قرض الحسنه مهر سرمایه گذاری شده که در قبال آن، بانک به رانندگان تاکسی که پیکان فرسوده دارند وام تعویض خودرو پرداخت می کند.

سرپرست شهرداری کرج ادامه داد: این طرح نوسازی ناوگان نیست و رانندگان واجد شرایط می توانند با مبلغ وام، خودروی مدل ۹۱ به بالا را جایگزین پیکان کنند.

وی با اشاره به اینکه اسقاط پیکان به عهده راننده تاکسی است و سازمان آن را تحویل نمی گیرد، افزود: این در حالی است که راننده ای که وام را گرفته اجازه تردد با پیکان را نخواهد داشت.

سعیدی سیرائی همچنین به کارمزد ۴ درصدی این وام اشاره کرد و گفت: قرض الحسنه دادن امر خدا پسندانه ای در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ثوابش نیز بهتر از صدقه است.

سرپرست شهرداری کرج ضمن ابراز امیدواری برای تداوم همکاری میان مجموعه مدیریت شهری و بانک قرض الحسنه مهر، عنوان کرد: تعامل میان دستگاه های مختلف موجب خدمات رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان می شود.

وی با بیان اینکه شهرداری از بدو تولد تا مرگ به شهروندان خدمت رسانی می کند، اظهار داشت: مهم ترین رسالت شهرداری کسب رضایت شهروندان است که تحقق این مهم نیز رضایت خدا را به دنبال دارد و امید است در محقق شدن آن بیشتر از پیش موفق باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =