امضائ تفاهم نامه طرح همایتی تاکسیداران

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: بانک معرفی نامه سازمان حمل و نقل بار از راننده تاکسی را به عنوان ضمانت وام می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منوچهر خسروزاده در مراسم امضای تفاهم‌نامه سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج با بانک مهر ایران برای اعطای وام ۶۰ میلیون تومانی به تعدادی از رانندگان تاکسی پیکان که ظهر یکشنبه برگزار شد، گفت: این طرح با هدف تسهیل در رفاه حال رانندگان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی از اقشار زحمت کش جامعه به شمار می روند، ارائه خدمات مطلوب به آنان را اولویت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج دانست.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج، با اشاره به اینکه طرح حمایتی تاکسیداران شامل وام تعویض خودرو با کارمزد ۴ درصد بوده و با همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر استان البرز اجرا خواهد شد، گفت: در این طرح، راحت ترین شرایط برای رانندگان در نظر گرفته شده است.

خسروزاده با یادآوری این موضوع که طرح یاد شده مختص رانندگان تاکسی پیکان است، اظهار داشت: مبلغ وام برای ارتقای خودرو از پیکان به خودرویی دست دوم با مدل ۹۱ در نظر گرفته شده و رانندگان واجد شرایط می توانند ازین شرایط بهره مند شوند.

وی همچنین با اشاره به مشکل ضمانت وام برای تاکسیداران، ادامه داد: با توجه به اینکه احتمال میرفت تاکسیداران برای ضامن با مشکل مواجه شوند، مقرر شد سازمان معرفی نامه ای به عنوان ضمانت به بانک ارائه دهد.

وی اضافه کرد: علاوه بر خدمت رسانی به شهروندان، خدمت رسانی به خادمان شهر نیز سر لوحه کار سازمان است و ایجاد شرایط مناسب تر و خدمات بهینه تر برای رانندگان تاکسی و اتوبوس نیز در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =