111

سرپرست شهرداری کرج به همراه دو تن از اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر از بخش های مختلف آرامستان بهشت سکینه(س) بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، از ساعات اولیه صبح امروز مصطفی سعیدی سرپرست شهرداری کرج به همراه علی قاسمپور و عمار ایزدیار دو تن از اعضای شورای شهر و ناظرین شورا در سازمان آرامستان ها، حاجی محمدی رئیس هیئت مدیره و معاون خدمات شهری و دیگر مسئولان در محل بهشت سکینه(س) حضور یافتند و با همراهی حمیدرضا عسگری رئیس این سازمان از بخش های مختلف این مجموعه بازدید کردند.

مسئولان در بازدید خود به بررسی و رفع کمبودها و مشکلات در بحران های احتمالی پیش رو، بررسی روند خدمت رسانی به مراجعین به خصوص متوفیان ناشی از کرونا و ... پرداختند و سپس در قطعات جدیدالاحداث حاضر شدند و پس از مشاهده روند خدمت رسانی به خانواده های عزادار، مسیرهای دسترسی آرامستان بهشت سکینه(س) به اتوبان کرج تهران و کرج قزوین را بررسی کردند.

بازدید از پروژه در حال احداث باغ گیاهان قرآنی و مجموعه نمازخانه و سرویس بهداشتی، مجموعه فروشگاهی و خدماتی بهشت، باغ مزار بهشت، اداره پذیرش متوفیات، محوطه معراج، محل اقامه نماز میت، نمازخانه، محل انتظار خانواده های معزا و ... از دیگر بازدیدهای مسئولان بود.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد فوتی های ناشی از این ویروس و ساعت کاری و میزان ارائه خدمات به خانواده های عزادار توسط طاهران، مدیران به ساختمان معراج رفتند و ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت به بانوان و آقایان طاهر در این بخش، با اهدای شاخه گل از آنها قدردانی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =