مصطفی سعیدی سیرائی

سرپرست شهرداری کرج گفت: طی سه سال گذشته اقدامات خوب، مثبت و در خور شانی هم برای شهروندان هم برای پرسنل در آرامستان بهشت سکینه(س) رقم خورد که جای تشکر دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز،  مصطفی سعیدی در جریان بازدید از بهشت سکینه(س) و حضور در ساختمان معراج در جمع طاهران این مجموعه ضمن خدا قوت به آنها اظهار کرد: هم اکنون مجموعه مدیریت شهری کرج دارای حدود ۱۳ هزار نفر پرسنل در بخش های مختلف است که انصافا زحمت، تلاش و فعالیت شما طاهران خانم و آقا در این مجموعه خاص و طاقت فرساست و ما ۱۳ هزار نفر مدیون تمام زحمات شما هستیم.

وی، ارائه خدمات به خانواده های عزادار توسط پرسنل ساختمان معراج و پذیرش متوفیات را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: شما مدافعان خاموشی هستید که زحماتتان اجر اخروی و معنوی دارد و جبران ناپذیر است.

سرپرست شهرداری کرج عنوان کرد: طی سه سال گذشته اتفاقات خوبی در آرامستان بهشت سکینه(س) و از نظر معیشتی برای شما پرسنل و شهروندان رقم خورده که قدردان زحمات مدیریت مجموعه هستیم.

سعیدی یادآور شد: امید می رود در دوره جدید شورا و با حضور اعضای شورای ششم، نگاه ویژه تری نسبت به گذشته به این مجموعه بشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =