555

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندانی که در شرایط بحرانی و از دست دادن عزیزانشان در بهشت سکینه(س) حاضر می شوند، از اولویت ها است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عمار ایزدیار در جریان بازدید شهردار و اعضای شورای شهر از آرامستان بهشت سکینه(س) اظهار کرد: هدف از این بازدید عرض خدا قوت به پرسنل و مدافعان خاموش در سازمان آرامستان ها بود که نسبت به سایر واحدهای مدیریت شهری در جبهه مقابله با ویروس کرونا نقش موثری را ایفا می کنند.

وی ادامه داد: مدافعان خاموش این سازمان برغم شیوع گسترده ویروس کرونا، با جان فشانی به شهروندان و خانواده های عزادار خدمات ارائه می دهند که ستودنی است و قدردان زحمات آنها هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه شهرداری از بدو تولد تا پس از وفات به شهروندان خدمات ارائه می دهد، عنوان کرد: این امر نشان دهنده نقش مهم و خطیر مدیریت شهری در جامعه است که بر خود وظیفه می دانیم آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

ناظر شورای شهر در سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج یادآور شد: ارائه خدمات مطلوب به شهروندانی که در شرایط بحرانی و از دست دادن عزیزانشان در این مجموعه حاضر می شوند، از اولویت ها است تا بتوانیم حداقل رفاه را برای آنها فراهم کنیم که هم اکنون این مهم مورد رضایت خانواده های عزادار است.


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =