...

گزینه شهرداری کرج در ارائه برنامه خود جهت مدیریت شهر موارد اقتصادی و اجتماعی را اولویت های اصلی در اداره شهر عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مجید رمضانی یکی از گزینه های تصدی شهرداری کرج صبح امروز سه‌شنبه دوم شهریورماه با حضور در صحن علنی شورا با ارائه برنامه خود برای مدیریت شهر، دو بسته پیشنهادی اقتصادی و اجتماعی را به عنوان مهمترین اولویت اداره شهر، ارائه کرد.

وی در بسته پیشنهادی اقتصادی به تامین مالی، مولدسازی و مدیریت دارائی ها، مشارکت و سرمایه گذاری، تعاملات بین بخشی و سایر ظرفیت ها اشاره کرد و مهم ترین آن را سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی دانست.

رمضانی تشکیل سه نهاد «شهریاران»، «شهردانان» و «شهربانان» را به عنوان برنامه های خود در بسته پیشنهادی اجتماعی ارائه داد و گفت: ایجاد شورای اجتماعی محلات و مشارکت مردم در اداره شهر امری موثر در ارائه خدمات مطلوب تر است.

گزینه شهرداری کرج همچنین توجه به بایدها و نبایدهای مقام معظم رهبری را به عنوان منشور عملیاتی ارائه کرد.

تحول و نوآوری از دیگر برنامه های مجید رمضانی بود که به آن اشاره و از دسته بندی این برنامه با عناوین، مردم و اقتصاد شهر، مردم و سلامت شهر، مردم در ورزش شهر و مردم و زندگی شهری یاد کرد.

توجه به موضوعات حمل و نقل عمومی، وجود بافت های فرسوده به ویژه در مناطق کم برخوردار، اهمیت ندادن به جوانان و آسیب های اجتماعی، وضعیت رفت و روب و پسماند و ثبات افزایش درآمد و جذب درآمد های پایدار نیز به عنوان سیاست شهرداری جهت توسعه خدمت رسانی از سوی رمضانی مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =