استدیو

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از حضور استودیو سیار در شهر کرج با هدف ضبط خاطرات شهروندان در ماه محرم و زنده نگه داشتن حال و هوای حسینی در دهه دوم محرم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد جلال سبزی با اشاره به تجهیز یک دستگاه اتوبوس درون شهری به تجهیزات استودیو سیار و همراهی بیرق متبرک گنبد اباعبدالله‌(ع) با این اتوبوس گفت: تلاش می‌کنیم تا ضمن ثبت خاطرات دهه اول محرم و عنایات سید و سالار شهیدان به عزاداران حسینی در یک دهه عاشقی، شور محرم را در شهر حفظ کنیم.

وی گفت: این برنامه با همکاری سازمان حمل و نقل بار و مسافر و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اجرا شده و اقشار مختلف مردم با حضور در این استودیو، تجربه خود از ماه محرم و توصیف زیبایی‌های واقعه کربلا را در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اشاره کرد: برنامه‌ی «با حسین(ع) حرف بزن» تجربه‌ کار رسانه‌ای جدید در شهر کرج است که در دوران پیک کرونا می‌تواند ظرفیت درخور توجه‌ای برای حفظ شور مکتب عاشورا باشد.

سبزی در پایان گفت: هر روز از ساعت ۷ بعد از ظهر تا پایان شب این اتوبوس با حضور در نقاط مختلف شهر میزبان شهروندان و عاشقان حسینی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =