سبزی - کراپ‌شده

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج از تجهیز و راه‌اندازی ۱۰ پایگاه تجمیعی تزریق واکسن در شهر کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد جلال سبزی با اعلام مشارکت گسترده شهرداری کرج در طرح بزرگ واکسیناسیون شهروندان گفت: از ابتدای شروع این طرح، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی با اختصاص و تجهیز ۱۰ سالن ورزشی و تحویل به شبکه بهداشت و درمان نقش برجسته‌ای در این طرح داشته است.

وی افزود: همکاران ما همپای کادر درمان در این مراکز به اجرای طرح واکسیناسیون کمک می‌کنند و مجموعه مدیریت شهری امکانات خود را به شکل گسترده به این موضوع حیاتی اختصاص داده است.

سبزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بیماری کرونا گفت: به دنبال اجرای منویات رهبری عزیز که فرمودند امروز اولویت اول کشور مهار بیماری کروناست، علاوه بر ۱۰ مرکز فعلی که به شهروندان ارائه خدمات می‌کنند، تجهیز و راه‌اندازی ۵ مرکز جدید تزریق واکسن در دستور کار قرار گرفت و با همکاری معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه پاسداران استان البرز این مهم تا ۱۰ روز آینده به‌صورت کامل اجرا خواهد شد.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی تصریح کرد: اداره ترویج سلامت اجتماعی طبق دستور رئیس سازمان مأموریت برنامه‌ریزی و تجهیز مراکز تزریق واکسن را دنبال می‌کند و تعامل با مجموعه‌های درمانی و نیروهای مسلح به‌منظور تسریع در فرآیند واکسیناسیون عمومی جریان دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =