گل داودی - کراپ‌شده

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آغاز کاشت گل‌های پاییزه از جمله داوودی در شهر خبر داد.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، از برنامه‌ریزی برای اجرای طرح استقبال از پاییز ۱۴۰۰ با گل‌کاری‌های ویژه خبر داد و گفت: با نزدیک شدن به آغاز فصل پاییز و با رویکرد زیباسازی چهره شهر و ایجاد فضاهای فرح‌بخش، جمع‌آوری گل‌های تابستانی در دستور کار قرارگرفته و کاشت انواع گل‌های فصلی پاییزی در محدوده میادین، بلوارها و بوستان‌ها زینت‌بخش شهر می‌شوند.

وی با اشاره به آغاز کاشت ۳۲۰ هزار گل داوودی در رنگ‌های گوناگون، گفت: گل داوودی ازجمله گل‌های پاییزه بوده و مقاومت این گل با شرایط آب و هوایی کرج در فصل سرما سازگار است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج بابیان اینکه طبق سال‌های گذشته در نیمه دوم سال چندین نوبت گل‌کاری انجام می‌شود، افزود: در کنار کاشت گل داوودی و پیش از فرارسیدن پاییز کاشت دیگر گل‌های پاییزه شامل کلم زینتی، درختچه‌های زینتی و انواع رزها در قالب  طرح‌های زیبا، رنگ و بوی پاییزی به شهر می‌بخشد.

بضاعتی پور اضافه کرد: در کنار گل‌کاری‌ها، رسیدگی به وضعیت آب‌نماها، ترمیم و نوسازی سیستم‌های روشنایی و همچنین رفع ایرادات موجود در سرویس‌های بهداشتی و آبخوری‌ها در دستور کار قرارگرفته است.

وی افزود: طبق جدول زمان‌بندی‌شده عملیات گسترده باغبانی در پارک و بوستان‌ها و عرصه‌های سبز معابر و میادین شهر در حال انجام است تا شاهد استمرار طراوت، زیبایی و سرسبزی در نقاط مختلف شهر باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =