۲ - کراپ‌شده

رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای شهر کرج گفت: برای رونق مجتمع صنفی «شیخ آباد» تلاش می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عمار ایزدیار در بازدید از مجتمع صنفی شیخ آباد که در منطقه دو کرج واقع شده است، گفت: مدیریت شهری شهرداری کرج با حمایت شورای شهر از هیچ تلاشی برای رونق این مجتمع دریغ نخواهد کرد.

ایزدیار ابراز امیدواری کرد: با همراهی و حمایت مسئولین استانی و مدیریت شهری و با حمایت شورای شهر کرج شاهد آغاز فعالیت های این مجتمع باشیم.

 عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه این مجتمع بزرگترین مجتمع صنفی استان البرز است، افزود: بیش از یک هزار و ۷۰۰ واحد صنفی و کارگاهی در این مجتمع وجود دارد.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت های شورای شهر کرج با اشاره به اینکه طی توافقی که فی مابین هیئت امنا مجتمع و شهرداری صورت گرفت، سهم شهرداری از این مجتمع حدود ۱۳۸ هزار متر مربع است که به عنوان سرانه های خدماتی و معابر در اختیار سازمان خدمت رسان شهرداری قرار گرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: در این خصوص مشکلاتی که در راستای انتقال سند مالکیت به شهرداری به وجود آمده بود مرتفع و مدیریت شهری شهرداری کرج با حمایت شورای شهر ضمن احقاق حقوق شهرداری در جهت تامین نیاز های این مجتمع با جدیت عمل خواهد کرد.

ایزدیار با اشاره به شعار سال تولید، پشتیبانی ومانع زدایی ها اظهارداشت: در راستای منویات کلام رهبر معظم انقلاب و شعار سال باتوجه به وجود این شهرک در استان البرز ونیازمندی های این استان به بحث اشتغالزایی و رونق اقتصادی می طلبد که مشکلات این شهرک به همت مسئولین مرتفع می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =