10 - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: با صدور حکم قضایی، عملیات تخریب ساخت و ساز غیر مجاز و آزادسازی حریم و بستر رودخانه کرج اجرا شد.

محسن کمالی دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، با اعلام این خبر گفت: با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج و با حضور مأموران نیروی انتظامی به منظور صیانت از اراضی و جلوگیری از تضییع حقوق عمومی هرگونه سازه غیر مجاز در محدوده رودخانه کرج تخریب شد.

کمالی دهقان با بیان اینکه این منطقه با ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه‌ها برخورد می‌کند، افزود: در این راستا شش قطعه زمین تصرف شده به مساحتی بالغ بر شش هزار و ۸۰۰ متر مربع در خط ۲ حصار، جمع آوری، تخریب و پاکسازی شد.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات نیرو های خدمات شهر منطقه ۱۰ کرج در حریم و بستر رودخانه کرج  تمامی آلاچیق ها و سازه‌های واقع در خط ۲ حصار را جمع آوری کردند.

این مسئول هدف از این اقدام را جلوگیری از  آسیب به محیط زیست و آلودگی آب و آزادسازی حریم رودخانه کرج و اراضی تصرف شده توسط افراد سودجو عنوان کرد.

کمالی دهقان همچنین ضمن هشدار جدی به متعرضان به حقوق عمومی مردم به ویژه در حریم رودخانه ها، مسیل ها و راه ها گفت: شهرداری منطقه ۱۰ کرج به همراه دستگاه قضائی با هرگونه ساخت و ساز غیر قانونی در این محدوده با جدیت مقابله خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =