22 - کراپ‌شده

رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از منطقه سه کرج گفت: پروژه تعریض بلوار ارم به عنوان شریان اصلی ورود و خروج شهر کرج با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ عمار ایزدیار در بازدیدی که در راستای نظارت بر حسن اجرای امور از منطقه سه کرج داشت، از محلات سهرابیه و آق تپه و سه راه باسکول در اجرای ایجاد چهارراه و جدول کشی دیدن و از نزدیک موانع و مشکلات را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در ادامه به پروژه تعریض بلوار ارم اشاره کرد و گفت: طرح تعریض خیابان‌های شهر براساس نیازمندی و در راستای بهسازی معابر، روان سازی تردد عمومی شهروندان و کاهش بار ترافیکی اجرایی می شود.

علی آرائی هم با بیان اینکه روند اجرایی پروژه تعریض بلوار ارم به سرعت در حال پیگیری است، اضافه کرد: خوشبختانه با پیگیری‌ها و تلاش‌های بسیار زیاد مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر و با جلسات و نشست های متعدد توانسته ایم موانع بیشماری که در جهت تعریض بلوار ارم پیش رو بود را مرتفع کنیم.

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع رفع معارضین این پروژه اشاره کرد و گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته بسیاری از معارضین دولتی و خصوصی در مسیر پروژه آزاد سازی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =