بازدید رحیمی

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت تملک مسیر رینگ ۳۵ متری در اسلام آباد تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی با حضور در محله اسلام‌آباد واقع در منطقه ۱ شهرداری کرج، معضلات موجود در منطقه را رصد و با در نظر گرفتن نیاز شهروندان، دستوراتی را جهت بهبود در امر خدمت‌رسانی ارائه کرد.

وی ازجمله اولویت‌های در دست اقدام منطقه یک به‌ضرورت تملک رینگ ۳۵ متری اسلام‌آباد اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه این رینگ به‌عنوان یک‌راه دسترسی و درواقع برقراری ارتباط میان نقاط بالادست و پایین‌دست تپه را فراهم می‌کند، ضروری است تا اتمام آن با جدیت بیشتری پیگیری شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت توسعه زیباسازی سازی شهری در کنار اقدامات خدمات، عمرانی، توجه به موضوعاتی مانند جدول‌گذاری، لکه‌گیری آسفالت، روکش آسفالت، پوشش کانال، هم‌سطح سازی پیاده‌رو، توسعه و نگهداری فضای سبز را از ضروریات ذکر کرد.

رحیمی ضمن تأکید بر توزیع عادلانه خدمات در مناطق دهگانه کرج، گفت: رسیدگی به مناطق کم برخوردار و توسعه خدمات‌رسانی در این مناطق باید در اولویت قرار داشته باشد.

وی بابیان اینکه همسان‌سازی خدمات در تمامی مناطق به‌صورت یکسان، نقش بسزایی در ارتقای فرهنگ شهروندی نیز دارد، گفت: توزیع خدمات باید به‌گونه‌ای باشد که دیگر منطقه محروم یا کم برخوردار در کلان‌شهر کرج نداشته باشیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با حضور در قرائت‌خانه محله اسلام‌آباد از اهمیت این مکان در مناطق کم برخوردار سخن گفت و افزود: قرائت‌خانه‌ها تأثیر مطلوبی در افزایش سرانه مطالعه و ایجاد فضایی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و کمک‌آموزشی دارد.

رحیمی همچنین بر سرعت بخشیدن به عملیات ساخت زمین ورزشی چندمنظوره در محله اسلام‌آباد تأکید کرد و گفت: احداث و تجهیز پارک‌ها، نیاز شهروندان به مراکز تفریحی، فرهنگی و ورزشی را تأمین می‌کند و علاوه بر پر کردن اوقات فراغت جوانان در این مراکز، آسیب‌های اجتماعی کاهش‌یافته و سطح کیفی زندگی شهروندان نیز بیش‌ازپیش فراهم می‌شود.

جمع‌آوری نخاله و ضایعات و روشنایی معابر از دیگر مواردی بود که نایب‌رئیس شورای شهر به آن اشاره کرد و گفت: این موارد از نیازهای اولیه شهروندان به شمار می‌رود و نباید از آن غافل ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =