بضاعتی پور

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: عملیات عمرانی پارک «دوستدار کودک» مهرماه آغاز می‌شود.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، به برنامه‌ریزی برای احداث اولین پارک استاندارد دوستدار کودک در کرج اشاره کرد و افزود: عملیات عمرانی فاز اول این پارک در ضلع شمالی پارک نبوت از مهرماه آغاز می‌شود و در فاز دوم نیز چهار هکتار باقیمانده اراضی این محدوده به این مساحت اضافه می‌شود.

وی با اشاره به توجه ویژه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به طراحی پارک‌های موضوعی اشاره کرد و گفت: پارک بانوان،  روشن‌دلان و حیات‌وحش به‌عنوان پارک‌های موضوعی تاکنون به بهره‌برداری رسیده و این رویکرد با احداث پارک دوستدار کودک دنبال خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به وضعیت سرانه فضای سبز شهر اشاره کرد و گفت: سرانه فضای سبز کرج از ابتدای سال ۹۷ از ۱۳/۵ مترمربع به ۱۷/۵ مترمربع ارتقاء پیداکرده و این میزان بالاتر از استاندارد است امیدواریم با این حجم کار در حوزه فضای سبز بخشی از خواسته‌های به‌حق شهروندان را مرتفع کرده باشیم.

بضاعتی پور همچنین به مناسب‌سازی این سرانه برای حضور حداکثری شهروندان اشاره کرد و گفت: پروژه‌هایی که طی سال‌های ۹۷ تا ۹۹ طراحی و تأمین اعتبارشده بود در نیمه ابتدایی سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسیده و این سازمان آماده اجرای پروژه‌های تعریف‌شده در سال جدید نیز است.

وی افزود: رسیدن به شاخص‌های مطلوب شهر درزمینهٔ فضای سبز و محیط‌زیست با حمایت شورای ششم و تخصص و تحصیلات مرتبط اعضای آن با کمیسیون‌های مرتبط می‌تواند نویددهنده اتفاقات مثبت در حوزه محیط‌زیست و فضای سبز برای شهر کرج باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =