چپردار

رئیس شورای شهر کرج گفت: تمام فعالیت‌های فرهنگی در این کلان‌شهر باید با مدیریت واحد و وحدت رویه انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، جواد چپردار عصر شنبه در اولین نشست کمیسیون فرهنگی که با حضور رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی که در مناسبت های مختلف مانند ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، دفاع مقدس و مناسبت های مختلف انقلاب اسلامی در شهر برگزار می شود از این پس با وحدت رویه همراه باشد تا شهروندان از خروجی آن بیشتر استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در حوزه کمیسیون فرهنگی بودجه هایی که شهرداری کرج به شهر اختصاص می دهد همراه با فعالیت های سایر ادارات کل مربوط به حوزه فرهنگ استان البرز در حوزه دولت و غیره باشد تا بتوانیم منابع و مدیریت واحدی داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: اعضای شورا اهتمام ویژه ای دارند که از این پس هر اتفاق خوب فرهنگی که در شهر رخ می دهد با مدیریت واحد انجام شود.

چپردار با تقدیر از سازمان فرهنگی شهرداری کرج در خصوص برگزاری مراسم چهارپایه خوانی درب منازل شهدا در ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله حسین (ع)، افزود: یکی از بهترین مراسمی که در ایام محرم انجام شد مراسم چهارپایه خوانی بود.

وی تاکید کرد: در بحث مساعدت های مالی که معاونت سازمان فرهنگی داشتند اینکه بتوانیم به هیئت های کوچک و متوسط کمک کنیم خیلی خوب است اما بهتر از قول دادن این است که تعهدات را انجام دهیم .

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به اینکه در مناطق دهگانه شهرداری کرج چندین میلیون ریال  بودجه فرهنگی به این امر اختصاص داده شده، انتظار می رفت برخی هیئت ها براساس قول سازمان فرهنگی به مناطق شهرداری کرج برای دریافت کمک مراجعه  کردند به آنها مساعدت مالی می شد.

چپردار گفت: مدیران مناطق شهرداری کرج در این خصوص هیچ کمکی به هیئت ها نکرده اند و تذکر جدی به سازمان و مناطق شهرداری دارم که مواردی که از طرف سازمان قول داده شده پیگیری شود.

به گفته چپردار، در مورد مساعدت مالی به هیات ها می بایست از این به بعد عدالت برقرار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =