سعیدی سیرائی - کراپ‌شده

شهردار کرج از آمادگی مدیریت شهری برای تهاتر مجموعه سینما هجرت با زمینی جهت ساخت پردیس سینمایی با موقعیت مکانی مناسب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی صبح امروز در نشست با رئیس حوزه هنری استان البرز با تاکید بر آمادگی شهرداری برای واگذاری زمینی مناسب به حوزه هنری جهت ساخت سینما، اظهار کرد: شهرداری کرج  آمادگی تهاتر مجموعه سینما هجرت با زمینی جهت ساخت پردیس سینمایی با موقعیت مکانی مناسب را دارد.

وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اثر سینما و فیلم در رشد فرهنگی جامعه، شهرداری برای افزایش تعداد سینماهای کرج حمایت لازم را خواهد داشت.

به گفته شهردار کرج مجموعه‌های فرهنگی و هنری مثل سینما سرمایه‌های این شهر هستند و افزایش تعداد آنها رضایت شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

سعیدی سیرائی در ادامه با تاکید بر اینکه کرج از ضعف فرهنگی در حوزه‌های مختلف رنج می برد، ادامه داد: متاسفانه موازی کاری در این حوزه باعث شده ظرفیت دستگاه‌های مختلف دیده نشود و فعالیت‌های صورت گرفته آن طور که باید و شاید اثرگذار نباشد.

وی تاکید کرد: به عنوان مثال در هفته دفاع مقدس شاهد اجرای برنامه‌های مختلفی از سوی شهرداری، ارشاد، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری و ... هستیم ولی خروجی و اثرگذاری این برنامه‌ها چندان مطلوب نیست.

شهردار کرج توضیح داد: این ضعف مواردی از فرهنگ آپارتمان نشینی، ترافیک، مدیریت پسماند تا آموزه‌های دینی را شامل می‌شود و تغییر این روند نیاز به بازنگری در این حوزه دارد.

سعیدی سیرائی ابراز کرد: بدون شک برای اثرگذاری این طرح‌ها، متولیان فرهنگی باید وحدت رویه داشته باشند و شهرداری آمادگی دارد در این خصوص پیش قدم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =