رحیمی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج درخواست کرد مصوبات شورای فرهنگ عمومی سرلوحه کار و خط‌مشی کمیسیون فرهنگی باشد.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر کرج، علیرضا رحیمی محمودآبادی در اولین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ورزشی شهرداری کرج که با حضور اعضای این کمیسیون، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی و تعدادی از مدیران دستگاه‌های فرهنگی برگزار شد، بر لزوم تحول اساسی در حوزه فرهنگ و هنر تاکید کرد.

وی افزود: از آنجایی که دستگاه‌های فرهنگی در حوزه‌های مختلف در سطح شهر مشغول به فعالیت هستند، رسالت اصلی حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری ارتقای فرهنگ شهروندی، توجه به سلامت اجتماعی، ایجاد نشاط و امید به زندگی برای شهروندان و احیای فرهنگ است.

نایب رئیس شورای شهر کرج اضافه کرد: نگاه به مادر خرجی شهرداری از طرف دستگاه‌های فرهنگی شهر جزو آسیب‌های اجتماعی در حوزه فرهنگ و هنر است.

رحیمی محمودآبادی نگاه شورای ششم را نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی عالی و قابل تحسین خواند و یادآور شد: مدیریت شهری به این حوزه نگاه ویژه‌ای دارد و شرایط برای کار فرهنگی در این کلان‌شهر البته با  کمک سایر دستگاه‌های فرهنگی مهیا است.

فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در عرصه ارتقای فرهنگ شهروندی زیر بنای اصلی توسعه شهری است در این راستا جهاد توسعه فرهنگی با همکاری همه دستگاه‌های متولی فرهنگی شهرمحقق می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =