جلسه 10

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: اعضای شورای شهر حریت و استقلال خود را فدای غوغاسالاری های ناعادلانه و ناصواب یا اطلاعات و اخبار غلط نخواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، جواد چپردار در ابتدای دهمین جلسه رسمی شورا که عصر یکشنبه برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت جانباز ارزشمند و رزمنده دوران دفاع مقدس ایرج منعمی به خانواده این شهید بزرگوار به ویژه دکتر فاطمه منعمی عضو هیئت رئیسه شورا و همچنین درگذشت عموی مهندس اسدیان رئیس مرکز پژو هش های شورا اظهار کرد: ارزش‌های دفاع مقدس در طول تاریخ و تا ابد مقدس است، عملکرد، گفتمان رای، نطق و ایراد نظر به شأنیت، شخصیت و شایستگی خودمان منوط و مربوط است.

وی با بیان اینکه سوء استفاده از ارزش‌های انقلاب اسلامی یا تعدی به آن هر دو مصلحت یا صواب نیست، تصریح کرد: واژه‌های شهید، ایثار و دفاع مقدس ماندنی است و مسئولیت های زودگذر دنیا رفتنی است خوش به سعادت آنان که عاقبت بخیری، خوش نامی و رستگاری رزق اخروی شان بشود.

رئیس شورای شهر کرج بیان کرد: بسیار روشن است یکی از تکالیف خود را در شورای ششم بهره مندی از راهنمایی، مشورت و نصایح بزرگان و صاحب نظران متخصص، متعهد و دلسوز می‌دانیم و به استمرار آن اهتمام خواهیم ورزید ولیکن آنچه در اتخاذ تصمیم نهایی اهمیت دارد قانون و آرای همکارانم در صحن شورای اسلامی شهر است.

چپردار اضافه کرد: ما منتخب مردم برای اتخاذ تصمیمات مهم از جمله معرفی شهردار منتخب هستیم و در این مسیر حریت و استقلال خود را فدای غوغا سالاری های ناعادلانه و ناصواب یا اطلاعات و اخبار غلط نخواهیم کرد.

وی بیان کرد: توفیقی که تا این لحظه به گواه گزارشات موجود در کنار همکاران محترم شورا به آن نائل بوده ایم و ذره ای از مقررات یا قابلیت های اثرگذار، شرعی و قانونی رای همکاران عدول نکرده ایم، چرا که پاسخ آرا یا تصمیمات اتخاذه، شرعاً و قانوناً به عهده ماست و ما به عهدی که با مردم بسته‌ایم  پایبند هستم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =