سعیدی

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت: تئاتر شهر فعلی در شأن فرهنگ و هنر این کلان‌شهر نیست.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، حجت الاسلام علیرضا سعیدی در اولین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ورزشی شهرداری کرج که با حضور اعضا این کمیسیون، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی و تعدادی از مدیران دستگاه های فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه در گذشته پراکندگی در حوزه فرهنگ و هنر نمایان بود لذا در دوره ششم شورای شهر تلاش میکنیم تا در نحوه توزیع عادلانه امکانات و خدمات فرهنگی عدالت رعایت شود.

وی افزود: برخی سئوال می کنند که شورای اسلامی دوره ششم با حوزه فرهنگ و هنر چه خواهد کرد و چه اتفاقاتی در این حوزه خواهد افتاد؟ چرا کمیته ویژه هنر در این دوره ادغام شده است؟

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه هنرمندان در این دوره جایگاه ویژه ای خواهند داشت، اضافه کرد: شاخصه‌های مختلفی برای شهر زیست پذیر وجود که مهمترین آن مسائل فرهنگی است و ارتقای شاخصه های فرهنگی باعث توسعه شهر بخصوص در مناطق کم برخوردار خواهد شد.

سعیدی بیان کرد: امروزه تفکری ایجاد شده که برخی از مردم و مسئولین توسعه اقتصادی و توسعه اجتماعی و عمرانی شهر را مقوله ای جداگانه از توسعه فرهنگی تلقی می کنند و این در حالی است که توسعه شهری در تمامی ابعاد نیازمند توسعه فرهنگ عمومی شهر است.  

وی ارتقای فرهنگی شهر را یکی از دغدغه های اصلی شورای شهر عنوان کرد و گفت: حضور مدیران فرهنگی شهر در چنین کمیسیون ها و کارگروه های فرهنگی نشان از اهمیت موضوع و اهتمام ویژه مسئولان برای ارتقای فرهنگ عمومی شهر است لذا شورای شهر دوره ششم مصمم است با بهره گیری از تجربیات مدیران و افراد صاحب نظر در این حوزه برنامه‌ ریزی های انجام شده در این خصوص را عملی و مشهود کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج گفت: مجموعه تئاتر شهر در حال ساخت بلاتکلیف رها شده که حتماً باید در متمم بودجه تعیین تکلیف شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =