اسدیان

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج گفت: نتیجه فعالیت‌های پژوهشی در حوزه مدیریت شهری لحاظ شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، محمد اسدیان در دیدار و نشست هم اندیشی با کاویانی رئیس مرکز پژوهش های دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: حوزه پژوهش با بررسی معضلات و چالش های فرا روی مدیریت شهری و ارائه راهکارهای مناسب برای حل این مشکلات، نقش مهمی در برطرف کردن معضلات و کاهش آسیب ها بویژه در بخش اجتماعی و فرهنگی شهر دارد.

وی رسالت این مرکز را اجرای برنامه های پژوهشی، برنامه ریزی و فراهم نمودن زمینه استفاده از فناوری های نوین و پیوست پژوهشی پروژه ها برای مدیریت امور شهر عنوان کرد و افزود: پژوهش، خلاقیت و نوآوری از مهمترین نیازهای هر شهر برای رسیدن به پیشرفت و توسعه است و تحقق بهینه شهر آرمانی و پایدار مستلزم مدیریت شهری اطلاعات محور است که پژوهش، زیربنای آن را تشکیل می دهد است.

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه پژوهش محوری در مدیریت شهری ضامن رشد متوازن است، یادآور شد: سرمایه گذاری در بخش پژوهش عامل اساسی و محور پیشرفت محسوب می شود در این راستا پژوهش در مجموعه شورای شهر و شهرداری کرج پلی بین محققین، پژوهشگران و مدیریت شهری است.

اسدیان اضافه کرد: امید است با تلاش و همکاری همه دست اندرکاران، پژوهش باوری و پژوهش محوری سرلوحه کارآحاد شهر قرار گیرد و کلانشهر کرج به پیشرفت و ترقی روزافزون دست یابد.

مجید کاویانی رئیس اسبق مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر کرج در این دیدار ضمن تبادل تجربیات گذشته به نقش و اهمیت پژوهش اشاره کرد و گفت: رویکرد مسئله محوری و توجه به جایگاه پژوهش می تواند کمک شایانی با اعضای شورای شهر در تصمیم گیری و تصویب لوایح کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =