پیرمرد گل فروش

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از نصب اِلمان پیرمرد گل‌فروش در میدان کرج خبر داد.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز از جانمایی اِلمان پیرمرد گل‌فروش و نصب آن در میدان کرج خبر داد و گفت: در زمانه‌ی دغدغه‌ها و دشواری‌ها، نصب اِلمان‌های نوستالژی که به سهم خود حس زندگی را به شهروندان القا می‌کند از برنامه‌های مهم این سازمان و در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: این اِلمان که به همت اداره هنرهای شهری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج و به دست هنرمند فرهیخته سرکار خانم «جلیل نژاد: ساخته‌شده در ایجاد نشاط و آرامش در بین شهروندان مؤثر است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج افزود: این اِلمان نوستالژی در فضای مکث میدان کرج که هم‌خوانی بسیاری با محیط دارد نصب‌شده است.

بضاعتی پور گفت: میدان کرج از محله‌های بسیار قدیمی است که بناهای تاریخی بسیاری را در دل خود جای‌داده است و یادآور خاطراتی بسیار دور است.

وی همچنین افزود: در حال حاضر نصب چنین مجسمه‌های همراه با عناصر و نقاشی‌های سنتی شاید یادآور آن خاطرات روزهای گذشته باشد و چند لحظه‌ای شهروندان را از فضای شلوغ و پرترافیک محیط اطراف دور کند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: این اِلمان پیش‌ازاین در فضای مکث بلوار شاه‌عباسی روبروی امام‌زاده حسن (ع) نصب‌شده بود که اکنون به فضای جدید در میدان کرج منتقل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =